19 august 2011

a thought on thinking

Am găsit un citat al lui Albert Einstein într-o carte care se cheamă The 4-Hour Workweek. L-am căutat pe net și i-am dat copy/paste. Sunt singură că Einstein nu s-a exprimat în engleză, dar nu știu germană. mi-e lene să-l caut în ro sau să-l traduc. Autorul cărții în care am găsit citatul ar spune că toată introducerea pe care am făcut-o are zero eficiență și că mi-am pierdut 4 minute din viață scriind-o. Eficient ar fi fost să torn direct vorbele, fără nicio introducere.

Nu sunt eu prea eficienta. Fiecare cu principiile mă-sii. Cartea e de citit, de luat de acolo ce-i nevoie. E plină de citate haioase și sfaturi eficiente.


Reading, after a certain age, diverts the mind too much from its creative pursuits. Any man who reads too much and uses his own brain too little falls into lazy habits of thinking.



Don't think too much and tell me what you think.
Listen to Radiohead in between.

Niciun comentariu: